Wednesday 18 January 2012

welcome to 2012 !!!!

Assalamualaikum ... hmmm , dah lama sangat aku x up-to-date blog nie kan ... terlalu sbuk sangat ... sepnjang tempoh dua bulan nie macam2 dah berlaku kat aku ... lepas je aku masuk semester 2 nie .. terlalu banyak dugaan yang aku kena tnaggung ... Alhamdullilah masih ad insan yang mahu menolong aku walaupun aku terpaksa menyusahkan orang disekeliling aku ... termasuklah dia ... tahun baru aku sambut di hospital sebabnya ayah aku terkena heart attack ... aku takut sangat2 kerana aku betul2 belum bersedia nak terima apa pun yang berlaku .. aku terpaksa balik u dengan sejuta rasa berslah ... aku sebagai anak sulung terlalu banyak benda aku kena pikul .. aku kecian sangat pada mak aku .... keluarga aku perlukan aku .. kini betul2 aku dah sedar betapa susahnya hidup dan yang paling membuatkan aku paling kuat ialah dugaan aku , aku kongsi dengan dia .... aku tahu aku dah banyak menyusahkan dia ... tapi aku xtahu dengan sapa lagi aku boleh mintak tolong ... sekarang aku dah buat mak betul kecewa dengan perbuatan aku .... aku betul menyesal ape yanberlaku dan Alhamdullilah Allah dah bukak pintu taubat untuk aku ... ape yang aku harapkan sekarang kebahagian aku ... seriusly aku cakap aku takut kehilngan dia ... aku dah betul2 menhrapkan dia dan aku betul2 sayang kat dia ... dia dah banyak merubah aku ke jalan yang lebih baik sejak aku berkenalan dengan dia ... ape yang aku doakan sekarang semoga jodoh kami kesampaian hingga ke jinjang pelamin .. oleh sebab itu aku harap kawan2 aku dapat doakan kebahagian aku ... aku harapkan semua yang berlaku pada aku membuatkan aku makin dekat dengan Allah SWT .. dan aku kuat dan tabah untuk aku lalui hari2 yang berliku ... aku jugak harap oleh sebab perkara yg sudah berlaku xmembuat pelajran aku makin merosot ... aku nak mak bangga dengan aku kembali macam dulu ... aku harapkan mak dapat maafkan aku ... pada kawan2 aku esppecially housemate aku .. aku mintk maaf sangat dengan perangai aku semenjak ini ... aku ada malsh yang aku xboleh nak bagithu kat korang sebab aku malu ngan korang ... jauh dihati disudut hati aku , aku nak jadi macam korang ... tapi Allah masih belum bukak pintu hidayah untuk aku ,,, aku harkorang dapat maafkan aku ... aku sayang semua kawan2 aku ... semoga abah cepat sembuh ... semoga masalah aku cepat selesai ... semoga mak maafkan aku ... dan lastly semoga aku berjaya dalam hidup ...

No comments:

Post a Comment