Monday 19 March 2012

final exam !!!

first day exam .... bermula dengan paper mathematics II ... fuhh memang boleh kena heart attact kalu tengok soalan .... Alhamdullilah walaupun ad yg boleh buat dan ada yang x boleh baut .. aku just hope aku dah lakukan sebaik mungkin .. semester nie subject yang aku ambik boleh agak tahan berat nya ... apa2 pun aku nak kan yang terbaik sahaja dan aku nak tunjukkan kat mak aku yang aku boleh lakukan yang terbaik .. and hope mak terbuka pintu hati untuk memafkan segala yang pernah aku buat ... aku hope jugak yang resultyang aku bakal dapat nanti dapat gembirakan hati mak aku .. aku xkan mak aku kecewa dengan pelajaran aku .. cukuplah aku dah buat dia kecewa dengan perangai aku .... apa2 pun ... aku hope naty keputusan aku yng aku akan ambil aku akan buat yang terbail dan redha apa pun berkalu ... wish me luck ...

No comments:

Post a Comment